29 Mayıs 2014 Perşembe



Bugün evde yalnızım uzun zandır hiç birşey yazmadım biliyorum okuyanımda yok zaten :P olsun şimdi içimden yazmak geldi zaten bir insan istediği zaman istediği şeyi yapınca mutlu oluyor. upuzun bir zaman olmuş yazmayalı bu zamanda neler olmuş neler ailem gittikçe küçülüyor mu büyüyor mu çözemesemde minik evemizdeki konaklama nüfusu azalırken günü birlik misafirlik olayı artış gösterdi :D

Yani demem oki bunca zaman içinde iki düğün atlatık düğünler sonucunda e haliyle mini min bebeler geldi dünyaya :) Şey ben mi ben hala aynı yerimde sayıyorum. biricik can dostumun tabiriyle refakatçi ve nedime benden de dadılığı ekleyelim görevlerimi başarıyla yerine getirmekle meşgulüm. Çevremdeki insanlara faydalı olmak beni mutlu ediyor bir çok insan sen enayimi sin sen de kendi hayatını yaşa desede onlarla da mutlu oluyorum aslında. Tamam bende istemiyor değilim kendi hayatımı yaşıyım ama en azından etrafımdaki insanlara yaptığım yardımları enayilik yada ileride bana geri döner niyetiyle yapmıyorum :(

evet zaman böyle dostlar siz birne iyilik yaptığınızda enayi yaftası yiyorsunuz etrafındaki insanları kırmamak için onlara nezaket gösterdiğinizde iki yüzlü .. Varsın olsun insanlar öyle düşünsün bu düşünceler beni üzsede ben ben olmaktan vezgeçmiycem hiçbir zaman yani inşaalah ben de bu süre zarfında bazı girişimlerde bulundum tabi sonu hüsranla biten mesela işe giriyim dedim iş başvurusu olumsuz geçti birini sevdim evleniyim dedim olmadı bahtsız bedevi modundayım işte okunuların ayrıntılarını sonra yazarım :) şimdi sadece aklıma ne gelirse onu yazıyorum belki saçma gereksiz şeyler ama olsun belli bi konu olmayınca epey dağıldım yani bari bitiriyim iyice batırmadan ha bide şarkı dinleyelim beraber sonrada bunun üstüne konuşuruz ACIYI SEVMEK OLUR MU


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder